Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, April 8, 2014

Breakfast Apa Hari ni?





Assalamualaikum....






selamat pagi hohoi. perghh.. bestnya kalau ada mesin macam ni dekat rumah. bestnyaaa.. masukkan roti, masakkan telur dan buat air serentak. best woi. 


rasa macam syokknya mesin ni sekaligus boleh siap satu hidangan sarapan yang lengkap. haha. 


berangan yang amat aku ni. padahal lama dah tak minum kopi. konon tanak hitam. pui la. dah memang genetik hitam ade hati nak jadi putih melepak. kuikuikui





hohoiii.. ni pun best nok. ade jual? tolong belikan untuk aku pleaseeee.. haha. aku ni tetiba lak rasa macam nak sangat. nafsu je semua ni. haha






nak warna ni jugak! sape2 nanti bagi la time aku kawen. senang nak buat sarapan pada suami. kehkeh. konon. macam sebelum ni para suami tak makan gara2 tak ada mesin ni. pui la kau iza berangan lebih. hahahaha..


lantak. yang penting berangan tu penting bagi aku. hihi


k la. baiii..




No comments: