Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, December 11, 2013

Prosperity Burger Kini Kembali!






Assalamualaikum...




 
tadaaaa.. akhirnya dapat jugak makan Prosperity ni. huehuehue.. every year kalau prosperity ni keluar aku mesti beli. tak boleh tidak. kalau tak sekali mesti berkali2. sebab tu badan macam dipan2. kahkahkah..


chicken prosperity ni sedap. lembut dan pastinya pedas! yeaaa... aku suka burger pedas dan banyak bawang ni. rasa dia kick la dari rasa samurai yang masam manis tu. aku kan jenis tak suka kalau burger x pedas. tak thrill la wei. 


aku aku tiap kali makan prosperity ni mesti macam nak nangis. sebab pedas sangat. haha. tapi aku memang suka. lawan pulak dengan air mcfizz dia. perghhh.. pedih lidah! kalau makan dengan teh hijau pun ok what macam mula2 dia offer prosperity ni 6 tahun dulu. aku ingat sangat masa tu aku baru masuk UiTM Lendu. lepas beberapa minggu, akak2 level ajak keluar jalan2 kat Mahkota Parade naik bas. ramai la jugak ade la dalam 8 ke 10 orang macam tu. masa tu Prosperity baru diperkenalkan. digandingkan dengan air teh hijau tanpa gula macam orang cina minum. kawan2 aku semua cannot go rasa dia. semua beli air lain. aku je suka. dengan chicken foldover. sedap wehhhh!


dan akhirnya aku dapat juga makan prosperity tahun ni. rasanya? marbeles!!! 

harus cuba tau!



babai!




No comments: