Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, December 17, 2013

Popular Mega Bookfair at Danga City Mall






Assalamualaikum...


hai..hai..hai.. hari tu kan aku ada pergi Book Fair sebenarnya aku sendiri dah lupa bila aku pergi ni. aku rasa macam dah lupa pun ada tapi sibuk nak cerita itu ini dalam entry jugak. kahkahkah.. sedih la aku ni kan. hahaha






Book Fair ni dekat Danga City Mall tapi aku pun dah lupa beli buku apa sebab akak je yang membeli buku. aku tak. fulus tak ada so tak membeli la dah aku ni tak bekerja kan. huehuehue


 



lawa kan depan dia ada air pancut bagai. lepas tu disediakan seat untuk contest biasanya untuk kanak2 la waktu cuti sekolah ni kan. pertandingan mewarna la, melukis la lepas tu macam2 tau. kalau aku budak2 pun sure aku suka gila nak join. dah la dapat hadiah. perghh.. perghhh..






masa nai jalan2 pakai halfmoon yang aku buat macam shawl. aku suka sangat halfmoon. halfmoon ombre suka, halfmoon plain suka, double layer lagi la suka sebab legap! ewahhh.. pendek kata semua jenis halfmoon la aku suka sebab bentuk dia D so mudahkan kita nak pakai dan jadikan depan bulat dan belakang jugak buat. 


ada sape2 nak bagi?  nak taja ke? nak kita promosi shawl pun boleh jeeeee...



emel kita dekat nur_izza89@yahoo.com



ecececehhh.. mula la nak berangan!



babai!







No comments: