Happy Cat Kaoani -->

Thursday, July 4, 2013

Tensen aku!






Assalamualaikumm...



lately ni handphone aku sangat la mentensenkan diri. handphone bb aku ni selalu sangat hang. lepas tu kalau bukak blackberry world sangat la tensen. konfem hang. bukan  hang calang2. hang sampai kena cabut bateri dan on balik. 


sumpah tensen. lepas tu bukan boleh sikit2. sikit2 melaju kesana ke mari. dah la nak hang. benci aku wehh.. 





hp cikai memang la cepat je cikainya kan? ye dak? hahahaa.. redho je la sebab memang selalu hp jadi gini. nak2 sematpon yang tak berapa nak semat ni ha.. hahaha


k la.. babai..




1 comment:

Puan Ezy said...

tanda2 awl kene tukar enpon kot..
hehekk