Happy Cat Kaoani -->

Thursday, July 4, 2013

Semalam punya sarapan






Assalamualaikum..



hai, semua sihat? hari ni hari khamis. wawawa.. sabtu aku ade exam tapi hari ni baru nak baca buku. kemalasan apakah ini? tolonglah bangkitkan semangat juang aku untuk belajar! hahaha..


padahal aku baru siapkan IS malam tadi tau dalam pukul 12 lebih siap macam tu lepas tu kononnya nak study tapi hampeh, mengantok sangat dan2 la aku tidur. 


bangun2 dengan harapan baru supaya study dan fokus untuk tidak berpoya2 lagi. cewahhh ayat! 


tak ada apa pun nak cerita sebab sesungguhnya hidup aku ni sangat la bosannya. jangan salahkan aku aklau hidup aku bosan. dan sesungguhnya aku malas nak update blog. sampaikan kawan aku tanya kenapa aku dah lama tak update blog? cecechh.. bajet macam ramai je reader kau kan iza. padahal tu je la sorang yang baca blog kau. hehehe..sedihh!!


hari tu aku buat spagheti murah cara aku dan aku ambik resipi ni dari blog Fatin Liyana yang ohsem tu.  senang sangat nak buat. bajet pun rendah. huehuehue..


aku suka benda yang menjimatkan ongkos ni. so aku cuba. hasilnya memang marbeles. kawan2 aku pun suka benda ni. siap mintak resipi lagi. huehueheu..


ni la hasilnya..





aku suka masak dan beri kawan2 rumah aku makan. ye, walaupun aku tak reti masak dan masakan aku tak sedap macam masakkan orang lain tapi aku pleasure masak. dan bila benda yang kita masak tu orang lain makan aku jadi sangat la suka. dan akan rasa nak masak lagi dan lagi..


hehehee.. ni bukan nak riak ke apa. ni nak tunjuk aku makan spagheti ni buat sarapan pagi. ada lebih tu. aku makan dengan kuah. buat air teh. selamat sarapan aku hari semalam. hahaha..


babai!





No comments: