Happy Cat Kaoani -->

Friday, July 5, 2013

Selamat hari jumaat!





Assalamualaikum...


selamat pagi jumaat semua. semoga semuanya sihat2 sahaja hendaknya. hewww... esok aku exam. tapi studynya tak lagi. aku ni kalau cuti lama mana pun, tetap jugak akan study sehari sebelum hari exam. selagi belum sampai sehari sebelum exam tak adanya nak study. haihhh.. azam bukan main lagi nak study awal2 tak nak last minit. tapi hampeh tetap jugak study last minit. lepas tu menyesal la pulak dalam dewan exam sebab tak hafal benda yang sepatutnya aku hafal. hehehe..





ewahhh.. ambik gambar beria kan. nampak macam banyak sangat study tapi tak banyak pun. tak ada pun. tensen dengan diri sendiri yang sangat lembab dan sangat la terpengaruh dengan  keadaan sekeliling aku. hahahaa..


wahaha.. bangun2 terus sarapan. lepas tu kononnya nak study tapi mak kol pulak. haaa.. masa aku tulis entry ni sebenarnya aku tengah on call dengan mak. berbual itu ini. hahaha.. aku kalau berbual dengan mak mau berjam2 lamanya. hahaha..


ok la. nak study. babai..



hehehee..






No comments: