Happy Cat Kaoani -->

Friday, June 28, 2013

First paper yang cuak!





Assalamualaikum...



semalam kami menghadapi first paper. semua rasa takut. takut memang tak boleh nak cakap. biasalah. siapa tak cuak dengan exam kan.aku risau toksah cakap. sebab apa? sebab ilmu tak penuh didada. sebab tu la risau sana sini. kalau dah cukup insyaAllah boleh kata tak risau sangat. 


baca buku tak abis. jangan kata baca buku, baca spot question pun tak habis inikan pulak nak baca buku habis. hahahaha.. bukan kata apa memang tapi macam malas nak membaca. jadi student malas nak baca memang kelaut la kau kan. hehehe


aku la tu salah seorangnya. tiap2 sem azamnya tak mau baca buku last minit tapi kemain azam tinggal azam je. last2 baca malam sebelum paper jugak. pui. tak menyempat nak baca jugak.


masa bukak je paper nak jawab aku rasa aaaaaa... kenapalah aku tak hafal benda2 yang sepatutnya aku hafal? menyesal tak ada gunanya. aku buat je la apa2 yang aku rasa betul. walaupun hakikatnya salah. hehehehe.. biasalah. kalau dalam paper tak mentaram memang tak sah. bukan aku tu namanya..





bergambar bersama jam rm250 katanya. katanyalah aku pun tak tahu. jam aku kena culik bawak masuk bilik interbiu. so kena pakai jam pakcik ni pulak. tukar. konon jam aku formal la sangat untuk interbiu kan. so tukar. aku pun ye je la. bukan lama pun. sejam je nak pakai. ehehhee


ok. nak masak tapi tak tahu nak masak apa. kbai.




No comments: