Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, May 1, 2013

Selamat Hari Pekerja!






Assalamualaikum...




hua... selamat hari bekerja hari ni kepada semua yang bekerja. kepada yang tak bekerja selamat hari bekerja jugak sebab orang yang kerja tak kerja jadi korang cuti. betul tak? macam budak2 sekolah suka la cikgu cuti. student2 u suka la lecturer cuti. huahahaha.. 


hari ni aku tak tahu apa nak buat. yang pasti petang ni aku mesti dan nak pergi pasar malam.  sebab nanti akan bosan seharian tak keluar. ni pun duduk rumah bukan dapat apa. hehehehe..


banyak benda teringin nak buat. banyak benda teringin nak beli tapi selalunya tak kesampaian. sedihnya. memang nak itu ini tapi sedihnya tak dapat...



apa aku nak cakap dalam blog ni sebenarnya? hahhaa.. tak ada motif tulis blog. membebel sahaja kan? sedihhhh.. aku ni kalau tak ada cerita sungguh la tak ada cerita. tapi sekarang ni nak sangat2 tengok Ironman 3. huaaaa.. sesiapa nak ajak aku pergi tengok? 


jom la tengok weh.. ke aku je yang tak tengok lagi? nampak sangat keloseran aku tu kan? hahahahah.. kutuk aku ler tu. hahaha..






muka orang tak kerja. hahahaha..



babai!




2 comments:

kechixx hussain said...

selamat hari pekerja ;)

Siti(zoey) said...

tgk wayang sorang2 lah hihi.