Happy Cat Kaoani -->

Saturday, May 4, 2013

Movie Review : Ironman 3





Assalamualaikum..



dan semalam adalah hari yang dinanti2 oleh aku. ahkirnya ada jugak orang nak bawak aku pergi tengok Ironman 3. hauahaha...sukanya hati aku!


hehehee.. aku ni kalau cerita Ironman sangup sangat2 tengok. ada beberapa cerita je yang aku sangup tunggu berlama2 macam Ironman, Fast and Furious, Avengers, Battleship, dan beberapa cerita yang aku baru suka G.I. Joe dan Twilight. padahal G.I. Joe tu dah lama ada cuma aku baru je ade kesedaran tentang kewujudan cerita tu. baru tengok cerita tu sebab ada the Rock. iols suka the rock nyah. hehehe


dan kami pun berpusu2 la ke Setia City Mall tengok cerita tu. mana lagi tempat yang paling dekat dengan kami yang duduk ceruk puncak alam ni. setia city mall ni je la yang paling dekat tuh. hahaha.. kesian tak pe. gigih demi wayang yang best. hahaa.. aku redho je ha. janji ade orang bawak. aku on sentiasa. sungguh la kuat jalan kan. pantang ada orang ajak. laju aje aku mengikut orang tuh. ahhahaa..





muahahaha.. suka pakai tudung warna warni kan? tudung aku tu warna dia macam warna paddlepop. sukaa.. lembut je walaupun banyak2 warna. aku suka la warna2 pelik macam tu. ada sesetangah orang tak suka banyak2 warna. dia lagi suka satu warna tanpa tone2. aku suka sajorkk.. hahahaa







gambar dari si tangan pendek. jadi muka mad tak sempat masuk dalam kamera henpon aku. hahahaa.. kesina mad. dia yang bawak dia tak ada dalam gambar. hikhikhik..





tangkap gambar laju2. aku malu sebenarnya orang tengok aku ambik gambar tapi gedik jugak nak ambik gambar kat cermin tepi hall ni. sementara tunggu umi pergi toilet aku pun dengan poyonya ambik gambar dengan kadar yang laju sebab tu gambar jadik macam tu. gegar2 sebab nak cepat. hahahaha..maafkanlah daku..hehehe





lepas tu laju2 pergi makan dekat kedai kawan Mimah dekat subang. haaa.. nasib baik aku ingat lagi jalan nak kesana walaupun kekadang aku hembus je mana2 aku suka sebab ingat2 lupa. haritu pun pergi banyak kali sesat tak jumpa kedai. lepas jumpa kedai tak jumpa parking pulak. tu yang aku ingat2 lupa je tuh. hehehe




cik mimah yang sentiasa comey. hehehee.. bersama air carrot susunya. seperti yang korang tengok gelas2 ari jus dia mak ai tingginya bukan main. kalau dengan ketinggian aku ni memang la kena meninggikan badan baru boleh minum. tu pun straw dan bengkok. kahkah! kesian..





abang mat yang menjadi driver berkaliber aku dalam banyak keadaan. hahaha. dia memang melayan je perangai wanita2 yang melecehkan ni nak pergi mana2. hahahaa.. tak pe la mat. nanti abis study tak ada lagi nak ajak2 mad keluar. hehehee




kau tengok la gelas dia. bukan main tinggi. orang macam aku ni mau berdiri nak minum. hahaha. aku minum air tembikai semalam. haha. sedapp...






ni dia spagethi matriciana. amende entah namanya pun aku tak tahu. yang aku tahu aku makan. sedap. kenyangkan perut aku ni dah cukup. ehhehee..






dan ni lasagna beef. suka. sedap. mad punya ni. dia makan beberapa saat je habis. settle. haahahaa..











 


dan Ironman tak pernah mengecewakan aku sebenarnya. aku sangat2 rasa teruja saat melihat Tony Stark. Sangat suka dengan cara Ironman. lawak ada, serius ada, fokus ada. dan selalunya dia berlagak tu yang buat dia selalu ada musuh. biasalah orang yang kaya dia riak. dah riak dia banyak musuh. tapi dia kaya. mampu buat apa sahaja kan? ehehhee.. dah sia super awesome sebab dia sangat cintakan Pepper Pots. setiausaha dia yang jadi awek dia sekarang. hehee..


huehuehue. korang mesti dan tengok jugak kan? tayah la aku sibuk2 cerita. k la. sampai sini dulu k. 



babai..




No comments: