Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, March 20, 2013

Malam2 punya bebel







Assalamualaikum..



hari ni walaupun relax tak ada apa yang memeningkan kepala. sebab esok tak ada kerja yang memeningkan kepala yang comel ni. masih duduk diam2 dalam rumah dan mengadap laptop dan bergolek2 atas tilam magic aku ni. tapi sem akhir ni macam biasalah tak boleh duduk2 gosip atas meja makan macam sem2 lepas. tak boleh dah la nak buang masa me'lagha'kan diri malam2 dengan segala jenis macam benda yang melalaikan. 


macam malam ni, aku tak boleh relax tapi sampai pukul 10 pun masih tak buat apa2 ni apa cer? hahaha.. konon nak buat macam2 la sekaliiiii.. tak berbuat apa2 pun. biasalah iza kan. buat to do list bagai nak rak tapi lepas tu macam tak buat je apa pun. tak apa kata lect aku siapa buat to do list ni bagus. kerja teratur. sama ada buat ke tak tu belakang kira. hahahha.. its ok kan??


sekarang depat puncak alam ni panasssss sangat. perghh.. bahang siang malam. malam lagi bahang. aku beli kipas kecik je memang tak dapat la menampung keadaan kat ruang tamu rumah ni. nak2 kipas syiling rumah ni kemain la slow nya. tebal habuk je. buang habuk kejap je dah penuh balik. kena buat minggu2 ni.hahhaa


laptop ni dah semakin teruk dah asyik nak hang2 je. lepas tu lembab nak mampus. tensen aku denganya. rasa macam na cilok je laptop abah aku dekat rumah tu. comel dahn ringan. juga mudah dan tak hang. sebab tak ada apa2 dalam tuh. hehehe..


sem ni aku rasa banyak nak guna duit lah. rasa macam tak cukup je ptptn aku nanti. tapi memang tak cukup la. dulu pun akhir2 sem mak aku bagi kot. banyak jugak. minggu2 masukkan. ni? hahaha.. tak apa mak, sampai puasa ni je aku study nanti puasa dan raya aku dekat rumah sepenuhnya. boleh la tolong mak kemas rumah nak pindah nanti. siapa lagi nak kena tolong mak tuh. aku la tuh. aku kan kemas laju2. walaupun sebenarnya aku buat kerja lambat. aahhaa..


macam tak puas membebel dekat blog ni. rasa nak bebel hari2. rasa nak cerita macam2. tapi tak terluah tak tertulis. sem ni banyak sangat benda nak kena buat. ada Independent Study, ada Trip, ada Seminar dan kerja2 kecil2 dan esemen dan juga tak ketinggalan presentation yang banyak2 tuh. dah nama pun sem akhir kannnn...


lepas ni pikir pasal kerja pulok. kerja, banyar ptptn, bayar itu ini semua.. ishh,.. banyak okei tanggungjawab kepada bangsa dan negara. hahahahhaa..





ni balik teman kawan rumah aku pergi klinik check doktor ni. kereta ni pun dia punya. aku ni driver je masa ni. tapi ni dia tengah beli coconut shake, so aku ambik kesempatan men snap satu dua gambar poyo aku tutup2 mulut konon cun la tuh. puihhhh.. hahahha.. muka dah berkilat dan lebam. panas gila masa ni. pukul 4 lebih macam tuh. peluh mengalir macam air terjun. hahaa...


tapi tak pe la aku suka macam comel je tutup2 mulut tu kan. hehehe.. weweweeee..


dah la weh bebel2 ni. baik aku buat kerja lagi bagussss.. babai!!



=D




No comments: