Happy Cat Kaoani -->

Friday, March 22, 2013

Presentation Re-do!






Assalamualaikum...



esok aku ada re-do presentation. ye, re-do. kau jangan gelak, aku cepuk kang. hahaha.. tapi tak apa. hampir separuh kelas kena redo. i is rela. terpaksa dalam rela. nak buat guana. lecturer yang suruh re-do. dari dapat markah sikit baiklah kita meredokan diri kita semua ye anak2 sekalian! hehehe..


tapi yang tak bestnya esok kena buat re-do presentation dekat Shah Alam. bukan kat puncak alam. perghhhhh.. nak berangkut kesana pulak kan. sedihhh.. dan2 la masa ni lect nak buat dekat Shah Alam. jauh jugak la dari sini. mau sejam kan. tu kalau naik kereta. kalau naik bas sejam lebih ke dua jam macam tu la.


so esok laju2 la ke Shah Alam awal2 sikit. presentation tengahari. lepas solat jumaat. mana yang perempuan tu sila la buat presentation dulu. lepas tu mana yang ada lelaki pulak present. kalau ikutkan hati lect tu nak buat pagi kut. tapi tak tahulah lect tu punya perancangan kan. ikut ajelah


ok la semua. dah pukul 1. esok nak kena bangun awal lagi. sekarang ni sebelum tidur aku nak gosok baju sekejap. kalau esok semua nak gosok baju karang lambat pulak. tak pun berebut. malas aku bab2 berebut nih. hehehehe..


nah seketul!





budak mulut bising yang sangat annoying! geram aku tengok mulut dia tu asik la berbunyi. macam nak selotip je mulut comel merah dia tuh! grrrrrrr...



k la. babai!





No comments: