Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, December 4, 2012

The whole day!





Assalamualaikumm..



huehuehue.. tadi kan tak ada kelas Park. sukanya kami. balik tengahari boleh tidur. wakakaa.. maka balik dari kelas kami berbelanja dahulu dan pergi makan! yeaaa.. tapi tempat makan tak sedap.. wuuuu.. makan nasik goreng ayam dengan air epal je. ciss.. tak de la sedap mana pun. hahaha.. tak baik okeh mengutuk makanan yang menjadi darah daging *ceramah kat diri sendiri* huuuuu T___T


lepas makan semua balik tu terliur pulak tengok buah2an di tepi jalan area rumah kami. cisss.. mengundang sungguh kan? terliur tengok durian, rambutan semua. waaa.. kalau banyak duit beli je. lepas tu bersediala ke klinik dan makan ubat lepas ni. kalau2 saket tekak dan batuk. makan buah macam tak ada esok kan. pastu makan esoknya macam tak ada esok.. lepas tu makan lagi.. perghhhh! sampai rambutan hitam rambutan tetap nak makan..hahahaa


maka umi dengan perasaan yang tak dapat dikawal nak membeli durian. nyummm.. sedapnyaaaa.. hehehee.. umi dengan mimah nak makan pulak.. so, aku berenti dan diorg pergi beli. waaa.. bestnya dapat makan durian balik nanti.


malam ni kawan2 aku masak tom yam dan telur bistik. waaa.. sedap okeh. aku tak makan nasik pun tapi kenyang gila. makan durian lagi. nasib baik sedap. durian tu 4biji RM10. tapi elok2 je isinya dan manis2 belaka. tak sangka pulak. bila kopek semuanya elok2. makan dua biji tapi isinya banyak. boleh makan serumah. ada dua biji lagi belum bukak. esok2 boleh makan lagi. weeee...






ni masa sem lepas. sem ni aku tak ambik gambar pun sebab aku lupa. tak sabar sangat nak bukak dan makan. hehehe..recycle gambar pun boleh kan??








nilah hasil menunggu kawan aku pergi beli durian. sempat la snap seketoi dua gambar. hahaha.. muka berminyak berkilat. wakakaka.. dah habis kelas katanya. hehehee.. harus la selekeh..hahaha..


tapi masa maku pakai baju aku siang tadi aku rasa pelik. macam ada banyak space lagi baju aku dengan badan. waaaa.. masa aku pakai kawan aku nikah dulu masa bulan 9 aku rasa ketat gila. hahaha.. sampai aku dengan kakak aku pun pelik dengan baju aku. sekarang ni macam longgar pulak. hehehe.. sukanya akuuuuu.. *menari2 dalan kegirangan*



tak boleh belah. semangat aku tak makan malam duduk rumah sewa ni. aku makan roti. makan jugak tu. hahaha.. tapi tak apa nampak sikit hasil aku sukaaa..



ok la. dah masuk hari selasa pun. taip entry tak habis2. apekahhh..



bai!




No comments: