Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, December 4, 2012

My First Homemade Curry!







Assalamualaikum..


semangat nak makan ayam masak kari membuak-buak. setelah sekian lama tak masak kari ayam. tapi bagi aku this is first time. first time kau masak kari ayam.wakakaka.. malunya. sebagai anak dara berumur 22 tahun 11 buulan 4 hari. sedih nok.. malu okeh sebenarnya. kawan2 LELAKI aku mostly pandai masak kari. aku? *tekup muka kat bantal*


so, hari ini dengan semangan yang berkobar2 aku mula la nak memasak. yelah, hari ni aku tak ada kelas. relax je. so, boleh memasak dengan tenang tanpa sebarang gangguan. hahaha.. jadi memasak la aku. kahkah.. kelas kau baru belajar nak masak kari ayam. siap google resepi Che Mat Gebu bagai. kahkahkah..


tengah2 masak mak aku pulak kol. masa tu aku nak potong sayur. tapi tak pe, aku kan pro *puihhh!* aku boleh je kepit telipon kat bahu tapi still potong sayur sawi. pro tak gua? kahkahkah.. mak aku bising2 suh aku masak dulu tapi aku tak mau. nak sembang jugak. ahhahaa.. memasak la aku sambil bertelepon ngan mak. gila style! hahaha..


maka, terjadilah kari ayam versi aku. aku pun tak tahu apelah rasanya bagi orang lain. bagi aku sedap je. aku telan! hahahha..





gila huduh kari ayam aku kan? wakakaka.. lantak. selekeh bukan main anak dara ni masak. fail!! hahaha.. pedulik la kan. janji sedappp.. eh, eh.. sedap ke? perasan kau nyah!!



k la. bosan dah kan aku bebel2. sila diam dan buat kerja.



malam ni terasa nak makan manis2 pulak. tekak2. mengada2 sungguh!



=)




No comments: