Happy Cat Kaoani -->

Monday, December 3, 2012

Selamat hari Isnin!






Assalamualaikum semua..



apa khabar? sihat tak? semoga sihat2 sejahtera hendaknya.. ewahhh.. hari ni dah hari isnin rupanya.. malas sungguh nak ke kelas gamaknya. rasanya inilah isnin paling malas sekali buat aku. wahahahaa.. sumpah rasa macam mintak2 la lecturer batalkan kelas pagi ni. boleh la tidur barang sejam dua lagi. urghhhhh...



urmmm..urmmm.. aku ni kalau ikot hati nakkkkk je ponteng kelas tapi weols kan baik budaknya. jarang sangat ponteng kecuali kalau dah ada hal sangat dan tak larat saket. setakat demam sikit2 je tak ada hal la nak ke kelas. hari tu aku demam tapi aku malas layan penyakit. so aku pergi je kelas macam biasa. siap pergi klinik dan doktor check baru aku tahu aku demam rupanya..hahaa







so, tayah bebel2 lagi. siap sedialah ke kelas. babai uolsss..




=)




No comments: