Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, November 6, 2012

Aktiviti Cuti Mid Term!





Assalamualaikum... 




salam untuk semua. eiiiii.. lama gila aku tak menulis dekat fb ni. dekat 3 minggu rasanya. sebelum balik kampung pun aku dah kurang berblog. kenapa ntah sekarang ni rasa malas sangat nak update apa dekat blog. rasa macam dah tak best. dan tak ada cerita nak tulis. semuanya  pasal kehidupan aku je. tak ada yang menarik. dah la tak ada pembaca yang setia baca blog aku nih. huahhahaa.. sedih  T____T



ni masa cuti hari tu, aku balik kampung awal la jugak. dalam hari selasa macam tu. start cuti sepatutnya hari rabu tapi aku selasa tak ada kelas. so, aku balik la selasa tu. buat apa la pulak aku nak terconggol kat rumah nk sedangkan aku boleh balik dah kan? heh!


hari tu aku dok BBM dengan kakak setiausaha tempat aku praktikal dulu. ala, dekat Jabatan Pelancongan tu. lepas tu dia kata malam rabu ada Johor Tourism Award. aku pun suka la sebab aku tahu event tu best dan makanan sedap2 belaka. ehhee.. aku dok kenen2 dia, dia pun ajak datang. under nama dia. aku pun laju2 la ajak kakak aku pergi jugak. harus la ajak dia aku mana la nak drive sendiri malam2 dekat JB tu.. huuu..


maka dengan ini aku pergi event tu dengan pakai ntah hape2.. tak gojes langsung. pakai je apa yang ada. kesian aku. huuu...











fineee.. aku tahu aku tak cantik!!! malam tu sungguh la aku tak cantik. aku pakai je baju aku dan tudung akak aku. sungguh la aku tak ada baju dan tak bawak balik baju. kesian weh...


lepas tu aku balik aku uruskan hal2 tanah dan harta pusaka tok nenek aku. kesana  kemari. hehehehe... 






dan ini adalah gambar saya terbaru. cewahhh.. macam artis nak ada gambar baru bagai. hehee.. baju warna hijau turqoise tudung warna warni.. hehehe.. akak aku kata dah macam pelangi bergerak dah aku ni..


tapi aku sukaaaaaa snagat tudung ni. senang nak dibentuk. cantik. kain dia berkualiti walaupun hanya rm15 jer.. mana weolss mampu beli tudung mahal2 nokkk! =)



ok la, sampai sini sahaja la aku membebel. rasa nak mandi pulak.



=)



bai! 





No comments: