Happy Cat Kaoani -->

Sunday, October 21, 2012

Kedek2 mengancam!





Assalamualaikum..


dah siap masak memasak. masak benda simple jugak hari ni. ikan rebus, ayam goreng dan sayur lemak. seeee? mudah je kan? nak gambar? alah, tak payah la, malu je benda biasa. hahahaha..


tapi aku belum makan.. mata dah mengantuk. kenapa pulak tetiba mengantuk ni? sebenarnya pagi tadi aku tak nak bangun sangat2 tapi disebabkan pikir nak pegi kedai, ada banyak lagi kerja nak kena buat kena la bangun pagi teman kawan pergi kedai beli lauk pauk sebab tak ada lauk. hehehe..






hari tu aku pergi RHB Alam Jaya nak bank in duit sewa rumah. tengah2 tunggu kawan bank in ada sekor kucing comel dengan kaki pendek warna macam atas ni. dia dok mengiau2 tepi kereta kami so bukak tingkap dok main2 pastu dia panjat pulak masuk dalam kereta. hehehe.. comel okehhh!


kedek2 jalan. manja sangat. aku rasa dia ada orang punya sebab manja. mungkin orang kedai punya. hehehe.. dia saje je jalan2 cari kawan dekat kawasan sekitar. hehehe..


eiiii.. aku rindu sangat budak kecik dekat rumah aku tuh. hehehee.. nak balik dah selasa ni. bestnyaaa!!!




=)




No comments: