Happy Cat Kaoani -->

Monday, October 1, 2012

Tension aku!






Assalamualaikum..



erghhh.. dah la memang badan lenguh saket dan penat lepas balik kelas. lepas tu aku dengan niat yang suci murni dan baik lagi terpuji telah berusaha untuk print journal dan bahan2 yang nak buat esemen. kononnya, aku nak print then boleh naik study dan baca benda tu sambil baring2 rehat2 kat rumah. 


korang tahulah nak print memerint kat rumah aku ni aku kena la pergi CC rumah makcik kat bawah rumah aku ni. tapi kalau ada budak2 tengah main facebook pastu tengah usha lelaki2 chatting pulak dengan kawan2 lelaki diorang tu aku pulak kena tunggu diorang main facebook. sebab komputer terhad. dah budak2 tu guna main kat komputer yang elok jadi kami hakak2 yang nak print kerja, notes, past year paper ke hape ke terbantut la nak print. sabor je la kan.. tensen nokkk!!


sabar ye sabar.. budak2 ni telah membantutkan nafsu kerja aku terus terhapted blog pulak. haaaaa.. acane? sape nak jawap pulak ni? huahahahhaa...






apa motif aku pergi upload gambar ni pun haku tak tahulah. k la. bai. penat. hahahhaa







No comments: