Happy Cat Kaoani -->

Monday, October 1, 2012

Morning, Hello October! =)






Assalamualaikummm...



morning semua warga blogger.. sihat tak? monday blues?? alalalaa, biasalah tu kan blues hari isnin sebab isnin kita jadi malas nak pergi kerja dan sekolah. tapi aku bersemangat je. nampak tak? pagi2 buta dah taip entry untuk kawan2 semua. hehehehee.. bukan apa hari ni aku ada kelas banyak jugak la. ade 3 kelas. dari pagi sampai petang tapi aku suka. suka sebab apa? sebab hari ni je aku ada banyak kelas. hari lain semua satu kelas je. hahhahaa


hari ni je aku full class tapi esok tak ada kelas, rabu satu kelas dan khamis satu kelas, haaaaaa.. tu yang aku suka isnin tu sebab ade masa nak pakai baju kurung lama. ni takat kelas sejam pakai pun ala kadar je. hehehehe.. selekeh2 je kan. 


hari ni dah masuk bulan October tahun 2012. rasa macam cepat sangat masa berlalu kan? rasa macam baru je masuk tahun baru 2012 hari tu. ni dah bulan 10 dah ke? hamboiii.. tak sedar rupanya masa berlalu meninggalkan kita begitu cepat. tak lama lagi dah akhir tahun. dah bertambah umur, dah bertambah tanggungjawab dan sebagainya. 


banyak dah aku membebel ni.. mari kita bersiap nak pergi kelas, babai!






meow ni monday blues la. muahhh,, comelnya! =)





No comments: