Happy Cat Kaoani -->

Thursday, October 11, 2012

Mari Membantu Kamal Affendi Hashim





Assalamualaikum 



hari ni nak kongsi sikit pasal hal2 orang lain. blog ni kan pengikat dan penghubung antara dua dunia. dunia luar dan dunia kita. dunia nyata dan alam maya. hahaa.. bahkan cerita dalam blog aku ni berkisar tentang orang lain jugak. bukan aku asyik syok sendiri je nak menaip. ahaha..


ok2.. ni nak tanya, korang kenal tak Kamal Affendi Hashim? Penganalisis jenayah yang selalu keluar di muka tv, di dada2 akhbar dan di majalah? kenal tak?? kat sini aku nak share kisah beliau.


hanya berkongsi dan mari membaca kisahnya di blog Mazidul Akmal.



beliau mengidap penyakit AVM.
 
"Arteriovenous malformation. Ringkasnya, ada urat ekstra dalam kepala saya dan urat itu mengganggu fungi koordinasi otak. Urat itu ada dalam kepala sejak lahir tetapi tidak disedari. Sekarang ini sesekali saya tidak mampu mengawal pergerakan tangan kanan, selalu berasa sakit kepala," jelasnya.




nampak beliau walaupun tersenyum mesra tapi menanggung kesakitan yang kita sendiri tak tahu tahapnya. walaupun beliau seorang yang dikenali tapi beliau tetap orang biasa yang tak lepas dari ujian Allah.


semoga beliau tabah menghadapi ujian ini.


Kepada rakan, sahabat, kenalan dan pembaca blog berhasrat membantu mengumpulkan wang lebih RM40,000 itu, sila hubungi Azmil Abdul Aziz di talian 013 63 666 73.

Sumbangan kita, banyak atau sedikit, InsyaAllah bakal meringankan beban ditanggungnya.

Cerita lanjut sila baca di SINI





p/s:: aku suka bila dia bercakap. cara dia bergurau dan ketawa. semoga beliau cepat sembuh. aminnnnnn....








2 comments:

EPIK said...

doa2 moga kamal sihat dan ceria lepas ni...trigt dlu dia penah dtg skolah wat talk...mmg best

Hotel Dibina Atas Pokok

Cikgu Vina said...

macam ya idup manusia tok..hari tok sihat, esok belum tentu masih sihat..hari tok hari orang lain..esok lusa mungkin giliran kita gik ya kna..