Happy Cat Kaoani -->

Sunday, October 21, 2012

Sunday Morning!





Assalamualaikum..







hamboihhhh.. kemain kau tidur macam orang penat kerja 20jam! hahahahhaah.. geramnyaaa! kalau aku ada kucing macam ni dah lama aku akan kacau dia tidur. hhehehee..aku kan jahat, tak leh tengok kucing senang. hhahahaa...


selamat pagi semua. hari ni hari ahad. mesti ramai yang bangun lewat dan lepak2 kat rumah. tak kurang juga yang pergi walimatulurus kenalan dan berjalan2. ada yang konvo hari aku ucapkan tahniah ok. hehehe..


hari ni dah masuk 3 hari rehat tanpa buat esemen yang banyak. ada esemen Research Method tapi tak dibuat lagi. journal pun tak di baca lagi. matik la. semalam2 relax babun. relax gila2 macam minggu depan tak ada apa langsung. hari ni dah kalut. hahahaha..


biasalah, student, suka buat kerja last minit. kan? kan? sape cakap tak tu dia bukan student or dia student rajin. hahaha.. aku? golongan yang malas kot. hahhahaa.. 


ok la, nak pergi membeli barang dapur yang sudah habis ni. huahahhaa...




No comments: