Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, September 26, 2012

Samurai Burger Done!





Assalamualaikum..



hari ni aku ada satu kelas je. yea, satu kelas je tapi aku rasa penat dia macam seharian kelas. biasalah, masalah wanita mestilah tak selesa kan... bukan tu pun aku nak ceritakan. aku nak cerita pasal aku dah makan burger Samurai Mcd. sedapnyaaaaaa...


pada aku aku suka taste dia. aku suka juicy dagingnya, lembut dagingnya dan memang memikat hati aku. tapi tak boleh lawan prosperity la sebab daging lembu, lembut, dan pedas! tu yang aku suka.. suka sangat okeh prosperity. kadang sampai 4, 5 kali aku makan sekali promotion tu. nampak tak kat situ betapa aku sukanya. kalau lain2 promotion aku tak makan banyak macam tu. cukup la sekali aku makan nak merasa. tapi kalau prosperity tak cukup sekali woi! tak puasssss!


hahahaha.. gila dah. pada aku, aku paling minat Prosperity, then Samurai, then Foldover last sekali baru GCB. sebab pada aku GCB ni tak mengancam sangat. just daging ayam yng digrill. sapa peminat awam suka la. tapi aku tak. aku tak suka slice ayam dam burger. aku suka daging lembu baru la rasa burger. hahaha.. lagi pulak dia cuma daging ayam di grill dengan banyak minyak tu. macam tak besttt je aku rasa. haaa.. pendapat aku la. kalau orang lain suka terpulang. hehehe..








sebab ramai orang akan lebih suka ayam dari daging. banyak gila kot orang suka Chicken McDeluxe sebab isi ayam yang pedas dimakan dengan roti. tapi pada aku paling jarang sekali aku beli adalah burger tu la. sebab tak minat ade slice ayam dalam roti burger, jadi spoil mood aku! hahahaa


sekarang dah puas hati sebab dah dapat makan burger samurai. dan suka samurai. boleh beli lagi. nyummmm!!!



 




esok2 boleh pergi beli lagi. hehehee... 






=)





No comments: