Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, September 25, 2012

Nuffnang ohsem! =)





Assalamualaikum..


hari ni aku telah mengabaikan blog aku ni. sepatutnya aku kena banyakkan masa dengan blog ni. jangan biarkan. kata nak kutip nuffnang banyak2 kan. tapi kalau satu hari baru berapa je entry aku post dengan tak ada isi dengan merepek sakan dengan ntah apa2 je entry tu jangan harap la nak dapat nuff banyak2. mimpiiii -______-


tapi sikit2 masih tanam hasrat tu nak dapat banyak nuff. terima kasih Nuffnang sebab dulu dalam 2 bulan lepas aku ada masalah nak log in nuffnang tapi bila aku contact nuff berkali2 jugak la balas2 emel dengan pegawai dia barulah aku dapat masuk balik nuff aku.


sekali masuk ehhhhhh! dah lain la susunan website nuffnang ni! weeee... jakun sekejap! =)


apa pun thanks you nuffnang sebab selesaikan masalah saya yang tak boleh log in tuh. aku risau jugak kalau tak boleh2 log in nanti kalau dah banyak macam mana nak cash out kan? cehhhh.. macam la banyak sangat duit nak risau2 bagai. macam selalu bulan2 ribu2 masuk nuff aku kan. eiiii.. sumpah perasan! hahaha








dah lain gila nuffnang sekarang kan. aku pun terkejutttt uolsss.. hahaha.. cantik dah website nuffnang nih. hhehee... aku suka jugak yang ni, smart jugak kan?? ye ke idok??


hehehe.. suka la aku nuffnang aku dah meningkat naik walaupun sikit je. tak mampu nak riban2 macam orang yang yang heybak2 tu uolsss... kita blogger picisan tak sape pun kenal kan.. sob3..


ok2, kawan2 dah mula bukak buku nak buat homework akaun ni. aku yang baru dengar dah blur2 dan stress2 dengar. aku memang alergik dengan nombor2 ni kecuali nombor wang! tu je aku tak alergik..hahahah


ok, babai! =)





No comments: