Happy Cat Kaoani -->

Monday, September 10, 2012

First class!




Assalamualaikumm..


apa khabar semua? sihat ke? hehehe.. macam2 jadi hari pertama persekolahan. cehhh, persekolahan konon. hari pertama naik sem 5 ni. dua bulan cuti, macam2 cerita nak beritahu kawan2 walaupun kawan serumah. hehehehe.. biasalah kan. cerita itu, cerita ini... 


aku pun tak pernah terkecuali. cerita itu ini dengan kawan2 seperjuangan. bangun pagi2 je dah rasa lain, kenapa ada bunyi alarm memekak pepagi buta ni? rupanya hari ini ade kelas la hoi, bangunnnn...! 


terus rasa macam ehhhhhh... aku ade kelas la hari ni so kena pergi kelas! hahahaa.. baru la sedar sepenuhnya dan bangun ambik tuala dan mandi. lepas siap2 semua kawan aku cakap yang dia muntah2 cirit birit tak tahan gila dari pukul 5 lebih dah muntah dan cirit birit. kesiannya aku tengok dia. macam tak bermaya je pepagi ni dah kena serangan penyakit. lepas beberapa minit aku tanya lagi dia boleh ke pergi kelas macam ni? dia kata tak boleh. tak larat nak menahan badan pun lemah. aku belum pergi kelas kawan aku dah muntak siap keluar air hempedu yang yang pahit tu. aku pun pernah rasa macam tu dulu, tapi aku balik rumah jalan kaki dari pusat kesihatan shah alam dulu, kuatnya aku. padahal saketnyaaaaaa  >.<


kawan aku sorang lagi yang rumah lain pun kena macam tu sama muntah2 dan cirit birit. laaaa.. dua dua tak pergi kelas pastu suruh aku drive pergi kelas. aku memang la cuak starting kan.. lama2 tak boleh jadi sebab tak ada kenderaan nak pergi kelas, so aku dengan perasaan yang cuak dan sedikit gementar drive ke kelas. alhamdulillahhhhh.. sampai jugak kelas dengan kereta kawan aku tu. aku boleh drive tapi kereta abah aku je. kereta abah senang, smooth dan selesa bagi aku. ni kereta orang..hehehe..


balik kelas je pukul 5 aku balik bawak pulak kawan2 aku yang saket ni pergi klinik pastu bawak pergi beli bubur mcD sebab semuanya tak makan lagi dan kena pantang sikit sebab memang kena keracunan makanan. ishhh.. macam mana boleh dapat tak tahulah dua2 saket tetiba. pelik jugak kan...


yang penting aku doakan kawan2 aku cepat sembuh dan sihat seperti biasa. tak suka la tengok diorang lemah pucat lesi kan.. tak seronok.. aku sentiasa mendoakan kesihatan kawan2 aku.. =)



get well soon mimah n shami =)



akhirnya aku dapat jugak menjadi sesuatu yang berguna untung korang berdua waktu korang memerlukan kan? heheee..



ok la..


nanite ;)






1 comment:

Pen Biru said...

oo..dah sem 5 ye..studi bebaik..