Happy Cat Kaoani -->

Sunday, September 9, 2012

Setelah lama menyepi..



Assalamualaikum..


alhamdulillah akhirnya selamat sampai di puncak alam terchenta! alhamdulillah jugak sebab kita dapat bertemu kembali di dunia blog ni. lama sangat dah aku menyepi. lama sangat dah aku berdiam diri. sebab tak ada internet yang laju. broadband pun aku tak bawak balik. kesiannnn...


so, semalam sampai puncak alam dan kemas2 rumah. woaaa.. penatnyaaaa.. penatnya sapu dan mop rumah padahal sapu dengan mop je pun. hehehehee.. sebab angkat beg berat dari bawah naik ke atas tu yang menggigil kaki tangan sampai2 atas je kena kemas rumah sebab nak tidur so nak tak nak kena kemas jugak..


takkan nak tidur atas habuk2 pulak kan?? hehhe.. jadi nak ke tanak kena la kemas2 jugak walaupun dalam hati sangat malas dan penattttt.. huaaa.. 


janji dah sapu dan mop janji bersih sudah la. aku tak larat nak mengemas lebih2 so aku dengan senang hatinya tidur malam tadi. siang tadi baru la aku berkemas bagai nak rak, semua aku keluarkan, lipat, sapu kemas balik beg nak bawak balik minggu2 depan dan selepas tu. 


aku memang rasa nak balik minggu depan hari kamis ke jumaat ke. sebab nak bawak balik buku sem lepas aku ke kampung. menyemak je buku2 dekat rumah ni. dah la rumah ni tak berapa besar. hehehe.. 


apa cerita korang raya kali ni? banyak dapat duit raya? makan kuih dan buat kuih? aku ni beraya tak seberapa pun tahun ni. biasalah aku malas sikit nak berjalan2 ni sejak dah besar2 ni. banyak komitmen lain pulak. hukhukhuk


sampaikan gambar raya satu keluarga pun aku tak ada. sibuk sangat nak beraya rumah pakcik tergesa-gesa sampaikan tak sempat nak ambil gambar bersama pakai baju raya. ceitttt! apekahhh.. geram pulak aku rasa. hahaha.. so, tak ada kenangan raya with baju raya tahun ini... huaaaaa!


korang mesti meriah kan? aku rasa macam bosan je hidup dengan tak bacablog2 orang. rasa macam tak ada kehidupan lain selain diri aku sahaja. kalau aku baca blog orang barulah aku bersemangat nak berblog dan menulis dengan membaca kisah2 menarik orang lain.. weeeee~


so? lets read another blog! :)


happy reading! 



No comments: