Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, September 11, 2012

Hari yang bosan..




Assalamualaikum semua..


apa khabar? hari ni aku tak ada kelas, almaklum la kelas lompat2. nak register subjek pun tak boleh. so, hari ni aku tak ada kelas duduk2 je kat rumah relax2 tidur. petang bawak kawan aku shamimah tu pergi klinik lagi. konon nak mintak cuti tapi tak dapat. kesian dia.. haihhh..



balik tu sekali jalan ambik kawan2 aku yang balik dari kelas lepas tu pergi econsave belanja barang dapur. sebab tak banyak yang beli hari tu. kali ni beli barang basah sekali senang nak masak2 kat rumah kalau lapar kan senangg.. weeeee..



esok kelas pukul 10.30 pulak. sampai tengahari je. tak ada apa sangat pun. kelas akaun je. ermm.. apa yang menarik ye hari2 aku ni? semua bosan je. tulis pun benda yang membosankan je. huahahahaha..



k bai.










No comments: