Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, July 11, 2012

Jumpa cik Epal! =D





Assalamualaikum..



hari tu lepas exam aku dengan kawan2 aku ala, dua orang kawan yang rapat tu la pergi makan McD dekat puncak alam ni je la. aku ni dah lama dah mengidam sangat nak makan ayam McD. dah lama sangat nak makannya tuh. dah dekat seminggu aku plan nak makan ayam McD ni tapi asyik tak jadi je..


demi nak melunaskan nasfu serakah aku ni, maka ade dengan 2 orang lagi kawan telah ke McD untuk melantak ayam dan burger yang dijamin sedap oleh McD. hahaha.. ape ke sengal sangat ayat aku ni? hahahaa...


sekali tengah aku dok tunggu2 kawan aku queue up beli makanan sekali aku tengok ada orang yang aku kenal. macam Cik Epal! hikhikhik.. tak sangka owh jumpa cik epal yang popular tu. hehehee.. lama aku usha betul ke tak eh dia tu cik epal. lama2 aku pastikan betul jugak tu cik epal. ehhehee...






nah, ni buktinya. dapat la jugak sekali ambik gambar dengan cik epal. hehehee.. sekali je pun. nasib baik cik epal peramah jugak. walaupun nampak terkejut bila aku sapa dia first time tuh. hehehe...



first time aku jumpa blogger ni wehhh.. ehhehee...suka aku ni. walaupun aku tahu aku ni bukan blogger hebat pun. aku ni blogger cikai2 je. hehehee.. setakat blogger remeh ni. mana orang nak nampak kannn.. =P


thanks cik epal sebab layan saya. =D



bai!






No comments: