Happy Cat Kaoani -->

Thursday, June 14, 2012

Test, Present, Esemen






Assalamualaikum....


sumpah rasa mengantok pulak nak buat esemen dan present esok. yelah, esok hari jumaat sepatutnya aku rehat2 je kat rumah. lepas tu buat kerja rumah je tapi esok kena pulak buat presentation kan.. harus la balik present aku tidur. mengantuk wehh.. sekarang ni pun rasa mengantok sangat tapi tahan dulu.


aku tengok ranking blog aku tiggi jugak walaupun aku tak update dan aku tak tuli tiap hari. rumah aku tak ada internet sebab tu la jadi gini. tensen mak nokkk.. ni pun dekat rumah kawan aku. menumpang je ni... huuuu...


kenapa nah line internet rumah aku tu agaknya. aku dah report masih macam tu jugak. katanya ada pembaikkan. sampai khamis. lepas tu kemain lagi dah hari kamis pun still tak menjadi jugak... entah esok kot baru boleh.. huuuuu


aku pun tak pasti apa aku nak tulis sekarang ni. merepek2 je. ade bahan aku nak tulis tapi malas. dengan penat kelas lagi. dengan penat test esemen present sana sini,... hadoiii!


esok2 aku tulis lagi la kalau ada masa. biasalah. masa tidur memang tak boleh disangkal. hehehee..



k la..



bai..



hukhuk





No comments: