Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, June 12, 2012

Coklat dan keychainnn...






Assalamualaikum..


alahai..mengantoknya mata saya malam ni. kalau aku tidur ni best kan. urghhh.. untung la kalau dapat tidur ni kan. padahal meman nak sangat tido. ehehehe.. entah kenapa lagi aku rasa mengantok sangat siang tdi. masa kawan2 present kenapalah tak tahu.. hukhuk


aku nak cerita ni pasal kawan2 pergi Langkawi. lama gila dahhh.. tapi bila aku nak cerita je malas. kalau tak nak sangat cerita. hehehe


pastu yang aku suka sangat2 kawan2 aku belikan aku ole2.. awwww... sukanyaaa...





lepas tu belikan aku coklat. ermmm.. macam2 coklat diorg belikan untuk aku. ahehehe... sukanya. walaupun aku ni tak gigih makan coklat tapi at least aku makan sikit2 okeh,... hehehhee












sedap kan? korang jeles tak ngan aku? sedap tau kunyah2 sambil tengok fb ke taip blog ke kannnn.. hehehe.. bila lagi nak makan coklat banyak2 kan.. heeeee


terima kasih kawan2 kerana ingat saya dan beri saya coklat dan souvenir.. hehehehhee



k la tu jek..



baii!




No comments: