Happy Cat Kaoani -->

Saturday, June 16, 2012

Ubat Ketensenan!






Assalamualaikum...



esmosi malam ni sumpah kelaut gila. sepatutnya aku dengan kawan2 nak jawab test online tapi disebabkan aku malas gila maka terpaksa la buat esok. hahahaa.. malas2 menguasai diri dan saubari. rasa nak baring2 je dekat rumah ni..huuuu...


sumpah malas nak pakai baju, nak pakai tudung dan jalan kaki pergi rumah kawan tu. lepas tu panjat tangga rumah kawan tu. dah la rumah dia paling atas sekali. malas gila okehh...


malam2 lak tu. walaupun tak jauh sangat tapi berpeluh jugak la aku nak jalan kaki. turun naik tangga. orag lain naik kenderaan boleh la. ermm.. kesimpulannya tak payah pergi. esok je aku buat. siang2.


tetiba jadi tensen yang teramat. jadi aku godek2 la youtube. jumpa ni. aku tahu aku lambat kenal Mike Tompkins tapi aku suka gila video yang dia buat. smart gila. dah la smart, rajin gila shoot n record banyak2. arhhh.. such a gigih guy! hehehehe




















korang cari la sendiri dekat youtube lagi video dia. best kot. semua jenis yang macam tu. hahaha.. kreatif. bijakkk...


seronok owhhhh.. rasa mcam nak dengar je selalu. hehehe.. kalau aku memang aku download la semua video ni. senang kalau nak buat time tak ada internet. hehehe


ok la. dah tak tensen.



bai!




=)

No comments: