Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, May 22, 2012

Suram muram





Assalamualaikum..


blurrpppp! ahhh.. kenyang sangat. terima kasih dekat kawan rumah sebab masakkan untuk kami satu rumah. sedappppp!



korang puasa tak hari ni? buka apa? aku dekat rumah ni kawan aku masak sup ayam dan telur dadar. timun potong dan sambal kicap. budu pun ada. complete! hehehee..


Alhamdulillahh.. kenyang makan tadi. air je dah dua gelas. owhhh.. kemain lagi minum macam tak hengat dunia. mata dah layu pulak tu sekarang.. erkkkkk... patutkah tidur sekarang dan bangun malam nanti untuk study?? sebab hari khamis pagi esoknya lepas aku event tu ade test.. 99% circulation. hamboiiii.. kemain lagi nak mengira. aku ni dah la azab sikit mengira. pui!


jadi aku ni dengan niat yang suci murni lagi berwibawa nak study la malam ni sebagai bekap untuk hari malam esok kalau2 dah penat lalu pengsan melampau yang terlampau. jadi tak ada la esoknya terlampau risau jawap macam artis yang terlampau! hahahaha


merepek meraban aku ni. kepala pun ting tong ni. perghhh.. rasa kalau ada orang buat lawak bodoh nak lempang je sedas! ahahaha





bantulah aku menjadi hamba mu yang sempurnaaa..! 



k la..



bai!




No comments: