Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, May 1, 2012

Semalam punya cerita..





Assalamualaikum semua..


selamat pagi yang dah tak berapa pagi sangat. ermmm, demam aku hari ni dah ok sikit. lagi pun dah mandi kepala jadi panas tu dah berkurang sikit. tak macam semalam. panas sangat2 pukul 3 sampai pukul 4.30 pagi. rasa macam nak mandi je masa tu..


uish... semalam rasa macam nak pengsan. sebab demam2 pergi tengok wayang. aku pergi tengok wayang dekat MBO Space U8 dekat bukit Jelutong Shah Alam. dekat je kalau dari puncak alam. memang nak pergi sana sebab tempat baru, nak merasa la tempat baru best ke tidak. sekali best hokeh! hehehe..








haaa... ni dia MBO Space U8 aku bagi korang tengok bagi sesiapa yang tak tahu macam mana bentuk dia. cantik reka bentuk dia. tapi disebabkan baru je bukak, kedai2 pun tak banyak lagi.. sikit sangat2. specialty  dia memang wayang dan rancangan VERSUS tu. hehehe


tengok wayang cerita paling baru apa lagi kalau bukan The Avengers! aaaaaa... sukanya tengok Ironman. dah la nakal. kelakar. berlagak. dan dan.. errr... ntah la memang aku suka Ironman dari dulu lagi. dari satrt cerita Ironman dia je. phewwww...







aww.. uncle Ironman saya! i adore u! hahahaha.. gila dah aku ni, suka sangat2. mimpi2 siap aku sedang berada dalam STARK tower.. apekah aku ni..hahahaha -.-'


tapi cerita ni memang best. cuma permulaan dia agak slow. dia banyak bercerita tentang salah silah diorang. sebab sesiapa yang tak tengok movie satiap satu adiwira ni mest tak paham kan. mesti macam terpinga-pinga apa semuani. jadi diorang cerita la kenapa mula2 semua ni berlaku sampai ada satu dewa lembik si Loki nak menjajah bumi dengan cara yang paling hina dan kejam. baru la semua tu bermula. berperang dan sebagainya..


kalau tak aku rasa slow sangat cerita ni jalan. aku dah la sejuk gila dalam tu. aku gelisah gila. kalau orang sihat pun rasa sejuk sangat inikan pulak aku yang demam ni. aku dah paki baju 3 lapis pastu cover lagi dengan shawl pun sejuk lagi. fuhhhh..


aku tak tahu macam mana ada sorang gurl ni boleh survive dengan pakai sleveless je. pengsan kalau aku. ahhahaa... aku yang berlapis2 ni pun tak tahan sangat.. hadoiiii...


tapi cerita ni memang awesome la. tapi kurang adegan terkejut. kalau Battleship yang adegan terkejut. menguji jantung betul. huuuu.. tapi aku suka dua2. suka Battleship dan Avengers.. aummmmm!!






owhhh.. rindu la abang Tony Stark dan abang Alex Hopper saya tuh.. hehehhee..



k bai!



=)



No comments: