Happy Cat Kaoani -->

Thursday, May 3, 2012

Morning!





Assalamualaikum semua..


selamat pagi.. dah solat subuh? haaa.. baguslah kalau dah. subuh dah nak abis ni. aku hari ni pagi ada kelas lepas tu kena pergi shah alam untuk dengar ceramah dari VC. naik bus ramai2. 


aku tak tahu apa mood aku hari ni. yang pasti bangun2 je aku tak ada mood sangat sebab aku tengah mimpi sebenarnya. tetiba jam bunyi. aku terus tutup, dengar lagu balik tu rupanya lagu alarm. jadi dengan kelatnya bangun. bangun dengan rasa yang sangat tidak rela..


pagi2 aku dah dengar lagu ni. kawan aku tag aku..





suara shahir dan adira mantap. aku rasa persembahan mereka lagi baik dari pasha dan rossa. ermm.. macam mana ni lagi best dari penyanyi asal??? hahahhaa


so, layan lagu ni pepagi ok!


bai!



=)




No comments: