Happy Cat Kaoani -->

Monday, April 30, 2012

Salam isnin..





Assalamualaikum semua..


apa khabar? semuanya sihat? kalau sihat baguslah. selamat hari isnin semua... dah mula kerja dan sekolah? uishhh.. malasnya sebab esok cuti semula kan? kan best kalau sambung je lagi seminggu cuti. dapat buat macam2 cuti ni. hehehe...


ni kena naik pergi kelas balik. jadi sungguh2 malas. kelas aku hari rabu je. lepas tu khamis petang kena ke Shah Alam untuk ceramah apa ntah.. hadoi.. ceramah lagi. potong kelas betul la. leceh ok, sebab nanti kena ganti..huuuu


aku rasa sungguh tak selesa hari ni. dengan tekak perit2.. dan selsema. kepala rasa bengal je. dah la tu. keadaan sungguh panas. aku sangat tak selesa. tekak perit sebab mungkin aku berjalan jauh satu dua hari ni. lepas tu minum ais je. dah la kongsi2 air dengan abah. abah batuk, dan saket tekak..


aku tanak demam. tanak selsema dan tanak batuk. aku tanak semua tu. jadi haruslah makan ubat cepat2. dah makan ubat pergerakkan jadi slow pulak ni. hadoi. dengan panas keadaan rumah ni.. tak selesa sungguh..huuuu


k la korang. aku nak buat kerja. kang nanti tengah ari kawan2 aku balik rumah. kena siapkan kerja sebelum diorang balik. nanti tak la serabut.. huuuu..


bai!




No comments: