Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, April 10, 2012

Garisan Masa





Assalamualaikum..


facebook aku telah bertukar kepada garisan masa -.-'


sungguh terkejut pagi tadi bila profile sendiri telah bertukar kepada garisan masa yang tidak digemari ramai. walaupun aku sendiri tidak menyukainya tapi apa boleh buat. merungut pun tak guna. redha je la. sebab semau orang akan kena macam tu nanti.


bila aku selak balik status dulu2 sumpah la tak matang. ada marah2, ada macam childish gila, ada yang benda 2 kecik pun nak beritahu. ada yang aku tak suka. ada yang aku dah remove. sebab tak perlu orang nampak. ala, kenangan lama kan.. hahaha


sumpah kelakar zaman dulu2. aku rasa nak remove je semua status dulu2. tak suka aku tengok. macam bodoh dan mengimbau kenangan lama. hahaha.. gila mengelabah bila profile tukar timelime mulalah aku nak mengeledah status lama dan mengelabah delete. wakakakaa..


itu untuk menjaga hati semua pihak. tak ada kaitan hidup dan mati. apa2 yang berlaku ada hikmahnya. sebab semuanya sekarang dah mula jadi ok. semua baik2 sahaja. hahaha.. jangan fikir bukan2 ye.. heehehe


tapi timeline aku tak akan appear dulu dekat orang, sebab aku tak publish lagi. aku je nampak. relax dulu. malas aku nak remove timeline ni. bior je la. kita kan berubah seiring masa. jangan la menempelak pembaharuan yang akhirnya membawa kebaikan diri kita. 


ala, dulu bila fb tukar sikit itu ini ramai juga yang bising2. sekarang sayang kemain page lama diroang tu. kang lama2 sayang pulak dengan timeline tu. ahhahaha.. biasalah. belum terbiasa bisinglah..


cuba kalau dah biasa. 


kemain lagik >.<


hahahaha...





haaa.... jadi macam ni dah kan keadaannya?


konfem ramai tak suka..





haaaaaa... macam tula patutnya..heeee



bai!



1 comment:

Pen Biru said...

timeline ni memang semak mata memandang