Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, April 11, 2012

Nak manis2 sahaja! =)





Assalamualaikum semua..


malam ni ramai kawan2 dah mula penat. dah tidur awal. aku? tak mengantok lagi. cuma lapar. tadi petang saya dah makan mee goreng basah tapi malam ni pukul 11 lapar balik. arghhh.. benci la..


decide nak makan roti dengan terung masak sambal kawan saya masak. waaa.. sedap jugak yep. hehehe..


lepas ni nak minum air coklat panas pulak. uishhh.. tekak aku nak makan benda manis2 dengan kadar yang sedikit je. ala, macam semalam. rasa nak makan coklat cloud 9 je. huuuu


mane nak dapat coklat cloud 9 ni? urmmmm.. sedihnya.. kat sini kalau mengidam memang kena simpan la kat celah anak tekak sebab memang tak boleh nak dapat on the spot. huuuuuu   -___-"


balik ni aku nak beli macam2 dan bawak balik sini. supaya aku tak payah susah payah beli dekat sini. payah jugak aku nak beli barang dekat sini sebab semua kena mintak orang bawak. huuu.. sedihnya tak reti bergerak sendiri ni.. wuuuuu...






bestnya kalau dapat cloud 9 sebalang macam ni. weeee... sukanya! makan satu setiap hari. sedap kan lembut2 sedap2 gebu2..lemak berkrim disukai ramai..heeeee






ni coklat paling aku suka. paling dan sangat suka. aku memang suka Van Houten. suka sangat yang Hazelnut sebab aku suka makan kekacang hazel tu. weeee....






aku rasa biasa je coklat daim ni tapi kalau bagi aku, aku sebat je benda ni. ahhahaa..







ni aku aku pernah makan sekali. ok la rasa dia. tak muak. rasa macam makan je nak lagi. sebab rasa dia light2 je. ahahha



lepas tu teringin lak nak makan kek coklat moist. hehehehe.. sukaaaaa.. balik kampung cuti mid term ni nak suruh mak buatlah. mak buat sedap. nak buat coklat topping cair dia tu jugak. baru mantap! ahhahaha








meleleh kau! sedap gila!



bai!




No comments: