Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, April 10, 2012

Morning guys!





Assalamualaikum semua..


selamat pagi. uisssshhh... pagi ni sungguh sejuk. hujan turun renyai2 dan semalam pun hujan juga. hujan sangat lebat waktu kawan2 saya balik kelas. semua lencun walaupun cuma nak berlari dari kereta ke tangga rumah. haiyakkk... kesian diorang...


selalunya pagi2 pun aku dah berpeluh2 bangun tidur tapi hari ni rasa sejukkk sangat. dah la tak bawak keluar selimut, terkepit2 aku tahan sejuk. nak masuk ambil selimut malas pulak. hahahaa...


jadi redha je la walaupun sejuka kemain. ahhahaa.. tak apalah. sesekali. pagi ni kononnya nak buat kerja sekolah yang tertangguh2 tu. tapi biasalah, pagi2 kalau tak check fb dan blog dulu mana sah kan? hahahha


bagi sesiapa yang dah pergi kerja tu sila kerj elok2 ye. jangan main fb je. bagi sesiapa yang nak pergi kelas macam aku ni pergi kelas elok2 ye memandu. hehehee..


tak apa, kelas aku petang pukul 2.30 nanti..heeeeeeeeeeee






comel sangat budak dalam gambar ni. rasa nak tium2 je. hehehehe..



k bai!




No comments: