Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, January 4, 2012

sesi persekolahan 2012. selamat kembali ke sekolah!!!




esok sekolah??


mesti ada yang tidur dengan kasut sekolah, baju sekolah, tak pun beg sekolah. hahahhaha. masa aku kecik2 dulu, ala, masa pra sekolah la. abah aku yang excited gila pakaikan aku baju gaun, kasut dengan beg. siap ambik gambar lagi. pastu abah aku suruh aku panjat meja kecik macam meha kopi sebab aku rendah sangat    -.-'

pastu pergi sekolah dengan beg tak hilang kedut dari dalam plastik. pakai kasut yang keras sebab belum lentur lagi serta putih bersih. hahaha. such a kenangan masa sekolah. buku hari pertama bawak ala kadar je sebab bukan ada belajar pun. bawak buku tulis sebijik dua sudahlah.. kan? hehehe


pergi sekolah dengan bergaya sambil abah atau mak hantar. dah tu jalan pun ala2 berlagak sebab semua baru. pastu kasut kena pijak dengan kawan. sanggup kesat ni dengan tisu. huahahahah.. sayang beb bari 1st day dah kotor. kalau mood tak baik memang kena marah la member tu, sape suh pijak kaki orang kan?? hahahhaa


kalau nak cakap pasal buku dan beg memang heybat aku ni. beg aku sampai terbukak zip dengan sendirinya sebab beg berat sangat dengan buku. beg pulak zip palstik. tak kuat jadi selamat la terbukak. tapi tak kira, nak jugak bawak buku banyak2..hahahah


masalahnya, sampai sekarang pun aku sukaaaa sangat nak bawak barang banyak pergi kelas. segala macam nak bawak sampai berat beg aku. saje untuk bekalan masa hadapan. 


aku bawak air kosong, bawak shawl kalau sejuk, bawak ubat kalau tetiba saket, bawak sabun kalau saket perut, bawak make up kalau terus nak pergi mana2 dan nak solat. macam2 aku pikir. hahaha.. such a perempuan complecated. kannn...


biasalah bagi aku semua tu. aku memang suka prepare benda siap2. awal2. kalau tetiba saket ke hape aku ada ubat, ada plaster, ade panadol, ade ubat saket perot, ade minyak kapak. hahaha.. macam2 kan. nasib baik aku tak bawak ubat kuning dengan bandage sekali. hahahaa.. dah macam first aid dah gamaknya!


jadi esok mula la sesi persekolahan 2012 yang bakal ditempuhi selama setahun ini. selamat kembali ke sekolah wahai semua adik2 dan guru serta semua kerani, tukang kebun, penjaga makmal serta staff pustakaan dan staff koperasi. eh2, tak lupa, makcik kantin sok masak sedap2 ok untuk 1st day! heeeeeeeeeeeeeee 



ok2, esok aku pun ada exam CTU dekat puncak. wish me luck ye!



tata!









#saje buat blur. (okey, tipu. ni memang tangan parkinson) 




# feeling macam baik sangat pakai tudung ni. sok exam nak pakai tudung ni la. heeeeeeeeeeee.. semoga mendapat keberkatan! =)




No comments: