Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, January 3, 2012

Kehadiran Mface!





petang2  ni sedap betul kalau pekena pisang goreng ke, keropok lekor ke, atau jemput2 dengan secawan air teh atau kopi. buat peneman petang yang nyaman. hehehe


tapi tu semua fantasi. petang2 ni aku cuma pekena buku CTU, nota, pen, dan hihlighters je. tak de la kopi2 bagai. padan muka aku la. kalau haus pegi peti ais, dan kalau rasa nak mengunyah sila buat2 tak tahu. boleh gitu? hahahhaa


aku dapat tahu sekarang ada Mface yang boleh digunakan oleh rakyat Malaysia. ala, macam yang si Zizan dan Johan cakap masa MLM final hari tu. aku tak puas hati jadi aku cari la apa dia Mface tu.






ni la rupa laman Mface tu. Mface maksudnya Malaysia Face. macam facebook la. kira laman sosial rakyat malaysia. ewah, malaysia gitewwww...heehee


kalau nak ke laman web Mface boleh click gambar diatas. nanti masak kat laman Mface macam kat gambar tu la. 


tak pun korang boleh baca keratan harian Metro tentang Mface ni. ce korang klik SINI untuk baca berita di Metro dan memahami apa itu Mface. 


yang menariknya dekat Mface ni dia menggunakan simbol sebagai like, dislike/hate, reblogs, dan hides. korang jelajah la sendiri eh dekat laman Mface. malas aku nak terangkan. aku cuba beritahu je. hehehee..


pas ni kalau ada blogger yang dah buat Mface beritahu la. boleh sama2 bersosial dekat sana pulak. hehehee...







#aku nak baca buku ni. esok exam. k bye!











1 comment:

NUARAHMAN said...

dah daftar..tapi tak faham...background pon tak menarik