Happy Cat Kaoani -->

Saturday, January 14, 2012

Kenapa Ada nombor dalam dunia ni??





sedih sangat sebenarnya biarkan blog aku terbiar usang tanpa ada pengunjung setiap hari. sedih. sedih. tapi apakan daya. aku ni saket. dengan final exam pulak tu kan. jadi banyak gila kekangan yang membuatkan aku tak update blog setiap masa.


dah la dengan aku yang tak ada idea yang mencurah ke ladang gandum. sah2 la blog aku berhabuk je. ahhhh.. mesti ramai yang singgah kata, bosan gila blog budak hijau ni. ceh! tak ada information langsung! hahahaha


isnin ni aku ada paper Finance. okeh. aku tak pernah suka kira2 dan tak pernah reti. sekaligus aku macam malas gila nak belajar. ramai yang kata suka math sebab suka kira2. aku memang tak suka kira2 sejak dari sekolah dulu. no wonder la math aku selalu rendah. aku rela hafal sejarah, buat karangan BM berkajang dan baca pendidikan Islam sampai lebam tapi please jangan suruh aku kira2 dengan calculator tuh. memang aku alah sikit.  -.-'


aku suka bahan2 bacaan je. bahan2 kiraan tu fail la sikit. bahan bacaan, puisi, cerpen, novel, artifak, bahan bacaan lama, sejarah, semuaaaa aku suka. ye, aku suka sangat la benda2 tu. sampaikan aku boleh jadikan bahan tidur aku bersama. aku dapat A dalam subjek tu semua dalam SPM. sebab aku suka! yeah!! ^_^


ni aku nak study pun tak ada mood. kawan2 aku awal2 pagi dah sampai kat pustakaan sebab study. aku ni masa tu baru terhegeh2 nak mandi la. makan ubat la, ceh... tak boleh pakai. si lembab dan pemalas. kahkahakah..


mesti korang malas kan tengok aku membebel ni. tapi aku memang suka membebel sebab tu la kawan2 aku panggil aku makcik. makcik kuat bebel. dah la bebel macam orang tua! hahahaha


but i only 23 years old girls ok! hehehehe



owhhhh.. dah 23 ke?? awwww...







*pic diploma. muka sangat suci dan spek kecik! hahahaha*





bai!




No comments: