Happy Cat Kaoani -->

Saturday, January 14, 2012

Baru nak naik





sekarang ni aku banyak tengok ramai gila budak2 sekolah yang dah mula buat blog lebih hebat dari budak2 yang dah habis sekolah. yelah. sekarang ni internet di mana2 sahaja kan.. memang la senang je kalau nak tengok apa2 dekat internet..


lepas tu aku tengok ramai la yang add aku dekat blog. ada yang suruh aku add balik. aku add ye sebagai tanda kunjungan baik. kalau setakat tu ok je. tapi nampak sangat blog budak2 ni tak matured. ada yang pelik2 pun ada. sebab apa aku cakap pelik?


1. tulisan floresent gila. latar belakang hitam legam.
2. tulisan pelik2. dengan gaya tulisan yang super 'COOL' la sangat bagi diorang.
3. tulisan yang kecik2. sampai saket mata nak baca. 
4. tulis tak ada peranggan. atau tak highlight isi penting. pening nak baca.
5. penuh gadget comel2. bling. 
6. suka tulis dia tu kelas apa, tingkatan berapa. dan apa yang berlaku dekat sekolah.
7. tulis pasal pakwe. 
8. letak gambar pakwe banyak dekat sidebar kanan tu. tulis "sayang b ketat2, muahxxx!" ewwwwww,...
9. suka letak lagu2 dekat blog.



malas aku nak senaraikan segala kebiasaan adik2 ni. tapi ade jugak yang baik dan bagus blognya. matang. tapi tak banyak. sikit sangat.. ermm.. 


tapi yang kalau dok kalut sangat tulis sayang dekat pakwe sampai berkajang2 mau la aku malas nak add. biar je. sian la adik2 ni. tape dik, nanti kalau awak dah besar awak tahulah apa tu matang. semua orang akan melalui rentak hidup yang sama..


chill ya adik2 yang baca. jangan sentap atau terasa. nanti2 adik2 akan tahu bila blogwalking di blog2 orang2 yang pro dan senior. 










*cikgu izza dari sungai ni datang ajar korang. garang tak dia??? hahahhaa*





bai!




No comments: