Happy Cat Kaoani -->

Saturday, January 14, 2012

Saket Penghapus Dosa





Assalamualaikum kawan..


pe kabar semua. sihat2 je ke? saya hampir sihay. hampir je. tapi tak sihat lagi. huuuu... ingatkan hari ni dah ok. rupanya tak lagi.


haish.. doakan saya cepat sembuh ye semua. saya ada exam isnin ni. jadi kena study sekarang. jangan la saket saketan lagi. saya perlukan masa study yang banyak sebab paper lepas ni Finance. susah! dan saya perlukan kawan untuk study bersama! huaaaa...






ubat2 Pusat Kesihatan UiTM bagi dekat saya. ok, ubat UiTM ni bagus tau sekarang. jangan tak tahu pulak. kalau makan konpem baik. jadi kalau PK tu bukak time anda semua saket terus la menuju ke PK. dapatkan rawatan dan ubat free. free ok, tayah nak ngade2 bayar.


kalau kau pergi klinik luar mau la RM30 paling minimum dia charge kan? ubat yang dia kasi banyak kot. ada lima jenis. kalau satu dah RM 5. kalau 5jenis dah RM25. charge doktor lagi. kan??


ni free.. mudah dan selamat. jangan risau la. kalau saket pergi je PK. aku memang sayang UiTM ni. sebab ada klinik free. sebab aku ni jenis penyakitan. kalau ada saket2 mesti nak ubat dengan segera. tak mampu aku nak tahan badan saket ni lama2. hadoii.. camne eh, korang yang tanak makan ubat tu leh tahan saket sendiri?? tak paham aku..


sejak masuk UiTM ni memang la aku tak pergi klinik luar. melainkan aku dekat kampung. saket. so, kena la pergi klinik biasa dekat kampung. tu pun kena la RM30 sorang. hemmm...


dekat Melaka dulu pun aku selalu saket. tapi dulu saket kulit selalu. mengelupas la. ape la. ermmm.. pastu ade la sikit2 demam. sampai kena ambil darah sebab masa tu musim chikugunya. bahaya wooo.. pas ambik ubat tu aku kena speaking BEL pulak. memang merapu2 la aku cakap.. saket la katakan..


macam2 kalau nak diceritakan sal saket aku. tapi buat sekatakat ni aku tak pernah la saket sampai kena masuk wad. kawan2 aku ade la ramai masuk wad. saket diorang lagi la teruk. sian aku tengok kawan2 aku kadang2..



hopefully aku sihat cepat. aku makan ubat betul2 supaya tak datang dah saket perut, demam dan saket tangan aku ni. sob2..



ok.nk study..heheheh



bai!






No comments: