Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, December 21, 2011

Durian oh Durian!






selamat pagi semua! semua orang sihat ke?? sihat? tak?? kalau tak sihat tu pergi la klinik ye. musim2 hujan, panas, musim buah pulak tu memang tak menentu la badan ni rasanya kan?


cakap pasal musim buah ni, aku dari hari tu mengidam nak makan durian. durian owh! durian! sedapnya kamooooooo... huaaaa..


kalau dekat shah alam ni aku nak makan kena makan dekat gerai tepi jalan tu sebab musabanya tak best balik rumah. dan kalau bawak balik rumah alamatnya tak makan sebab tak ada parang atau pisau yang keras dan kuat nak belah buah durian tu. makan dekat sana senang la... dia dah kopek kan! heeee


ni yang aku cepat2 nak balik rumah ni nak mengepaw akak dan mak aku supaya belikan durian kecintaan aku nih!. perghhhhh... aku memang tak boleh angkat kalau musim durian tapi tak makan durian. macam tak lengkap weh hidup aku! gagagagagaga








#macam biasa. gambar tak ada kena mengena dengan entry! kahkahkah



No comments: