Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, December 20, 2011

Test sudah habisssss!





hari ini dan saat ini berakhirlah segala test untuk sem ini! yahoooooo!!! lepas segala ketensenan kuiz, test, kuiz, test dan segala site esemen. tinggal satu esemen lagi. tu tak apa. tu boleh siap dalam masa sekejap je. huahahhahahahah..


mengantok tahap gaban dan tak boleh blah rasa nak tidur sampai esok siang! huahaha..


esok aku ada 1 kelas CTU dekat puncak. ala, satu kelas je. tengahari pulak tu. apa ada hal nak bangun lambat2 kan?? hehehhehee




aku rasa aku pakai tudung kuning ni macam ustazah2 pulak. macam baru balik ustazah pilihan dekat tv9 tu. perghhhh... macam perasan pulak kan? hahahahha..


ini seua gelagat kami dekat kelas puncak alam. masa ni presentation harus la kau buat hal sendiri kan? masa aku present korang tidur macam tak hengat dunia. masa korang present aku malas layan. aku dok main hp la, main ipad la. macam2 aktiviti aku buat. hahaha





haaaaa... yang ini baru la tekun namanya. tengok depan je semua dengan muka yang sungguh tinggi kadar kepura-puraannya tu kan. hahahahaa... sumpah ini bukan pura2,, ini tipu2 je..hahahaha


esok ade kelas CTU lagi. dan esok last kelas serta belajar teknik memjawab soalan dengan tepat dan ikut cara ustazah tu. kalau tak memang ustazah tu tanak bagi markah. -.-'





ok. bai!




No comments: