Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, December 21, 2011

Pameran Kucing~




hari sabtu hari tu aku ada pergi SACC Mall. saje je jalan2 sebab dah lama tak jalan2. sekali jejak dalam SACC aku nampak ada ramai orang berkerumun dekat ruang legar SACC tuh. aku pelik je ada apa pulak bawah tu ramai2 orang kan. aku pun tumpang sekaki jenguk orang ramai2 tuh.


rupanya ada pameran kucing la.. sumpah comel semua budak2 kecik tu. dah ler gemok2, gebu2 pulak tu. kucing2 tu semua untuk dijual. kalau nak beli boleh contact orang yang empunya kucing2 tu..





tidur tutup muka. nyampah tau! -.-'



ini super gemok! umur baru 3 tahun dah besar macam ni. macam anak gergasi. tapi sangat manja dan gebuuuu.. geram sangat ok! =.='





ini dia dua kucing tanpa bulu. satu dipakaikan baju, satu tak dipakaikan baju. tapi satu yang dipakaikan baju ni nampak menggigil je. kesian la.. mungkin sebab dia tak ada bulu kan.. so, dia kesejukkan dalam mall macam ni..huuuu



ni pun temok2 yang comeyyy..hehee



tidur je tau diaorang ni! grrrrrrrrrrrr~



gerammm..gebuuuu~~





cat tree pun ada dijual masa ni. cantik kan cat tree ni? weeeee~



tengok, ade macam2 lagi yang dijual selain kucing dekat sini. 



ramai orang hujung minggu nak2 pulak cuti sekolah lagi la ramai orang dekat SACC ni. aku nampak bayak sangkar kosong dekat sebelah tu rupanya yang dah terjual. hehehe..






orang yang duduk sebaris dekat sebelah kanan gambar tu, tengah dengar ceramah pasal jenis2 kucing, sakit yang selalu menyerang kucing, pasal pemakanan kucing dan pasal2 kucing la..


aku tengok orang berminat je. padahal bukan ada OHP ke hape. cuma pakai laptop je tunjuk itu ini... nampak pulak kan laptop yang kecik tu nak tunjuk pada ramai2 orang..hahahaa


lepas aku jalan2 kat SACC aku pergi PAS dan PKNS. ala, 3 serangkai tu kan?? senang je nak jalan..hehee






bai!




No comments: