Happy Cat Kaoani -->

Sunday, December 4, 2011

Balik kampung yang best!




Assalamualaikum semua.


ermm.. lama rasanya tak tulis blog ni. jumaat, sabtu ahad aku balik kampung. sebab minggu2 lepas aku tak balik. aku mane boleh tak balik kampung, dalam dua minggu mesti sekali aku balik kampung. rindu beb masakan mak gua!


selain balik kampung dapat makan sedap2, aku jugak nak membeli bekalan makanan yang secukupnya beberapa minggu aku dekat shah alam ni. seperti yang korang semua tahu, barang2 makanan dekat shah alam ni mahal. kalau dekat kampung aku murah2 je rasanya. haishhh.. -.-'


yelah, bandar katanya..huuuuu... habis la duit muit saya beli bahan makanan dekat sini. jadi harus balik dan senyum sumbing dekat mak cakap nak beli barang makanan buat stok minggu2 dekat rumah sewa kesayangan ni.


padahal tanak habiskan duit dalam tangan jadi berusaha bawak beg berat2 yang penuh bahan makanan, bahan mandian dan perhiasan diri. semua untuk kepentingan sendiri. yes! saya memang jual ikan!! (sellfish). ish, entah apa2 la aku ni merepek subuh2 hari ni..hahha


demi balik kampung aku sanggup. balik je akak dengan mak ambik dan terus bawak pergi jalan2. hehe. bawak pergi Plaza Angsana dan Tesco je. tapi aku mampu merembat beberapa jenis benda yang aku suka.


teruja gila bila banyak sale. SALE sana, SALE sini! ceh, dah la tak ada duit nak sale2 bagai pulak. jahat tawwww...




aku rasa macam besar sangat la ejaan Perkakas Rumah tu. hahaha. Tesco kan memang la papan tanda besau2. tapi nice la. semua orang boleh nampak kat mane barang2 perkakas rumah tu berada. hehehehe





mak saya, akak saya dan saya. saya ambik gambar yang banyak ada saya sebab saya gila kuasa! muahahhahaha.. kakak saya tak ada pun tak apa. hehehe. dan yang penting sekali adalah mak saya.. weeeeeee~


yang penting aku suka balik rumah. sebab tak keluarkan duit aku. semua pakai duit orang lain. lalalalalalala~





bye!




No comments: