Happy Cat Kaoani -->

Monday, December 5, 2011

Sendawa Bau Bawang dan Lembu!





subuh2 ni aku sendawa bawang dan lembu. bau bawang dan lembu kalau hari2 biasa sangat la annoying tapi bila tiba musim Prosperity Burger dekat McD semua berebut2 nak makan tak kira waktu dan keadaan. termasuk la aku. =.='


mula2 buat esemen dekat McD. relax je tak nak makan la. lama2 tengok orang lain makan dengan enaknya mula la rasa macam sedap je orang makan kan. haha. padan muka sendiri tak tahan tengok orang makan. gamaknya beli la burger subuh2 hari. makan pun buat sahur katanya.


tapi, tapi, tapi saya rasa saya tak mahu puasa la esok. mahu puasa selasa sebab selasa 10 Muharam banyak kelebihnya puasa waktu 10 Muharam. heeeeee..


tapi memang aku terkinja2 nak makan prosperity ni la. tiap tahun aku tunggu je kalau keluar je aku mesti makan. bukan sekali tapi berkali2. perghhhh.. sedap gila wa cakap sama lu! hahaha..


dah la aku suka makan daging lembu, mix pulak dengan bawang segar. lagi2 dengan gravy yang meletop sedapnya. memang la tak pernah lupa. dari ayam aku prefer lembu. sebab rasa originalitynya kalau daging lembu ni. lembu dia pun bukan main lagi. heeeeee...


aku lagi suka berpuluh2 kali ganda Prosperity dari GCB. sebab GCB ayam maka layaknya aku tak suka slice ayam dalam daging burger. kalau daging ayam dah compress tak apa aku suka. heheheh..





siapa belum makan? aku nak kasi korang terliur sikit. hahahaha. padan muka. sila la berebut2 bertolak2 ke mcd berhampiran anda semua. hehehhee



*nak lagi boleh?




1 comment:

Pen Biru said...

prosperiti ni memang peberet akak ni..tiap tahun paling koman mesti skali kena makan jugak..dia ni kluar bila dekat2 thn baru cina