Happy Cat Kaoani -->

Thursday, December 1, 2011

Boring...




Assalamualaikum semua.


semoga sihat sejahtera hendaknya. ermmm.. korang semua dah makan? mesti dah kan? aku je ni ha yang belum makan lagi. series lapar tapi nanti la makan. rasa macam nak makan lewat je. 


esok aku balik rumah. sebab minggu lepas cuti Maal Hijrah hari tu aku tak balik pun. pergi berpoya-poya dengan kawan yang dah lama tak jumpa. it was awesome keluar release tensen dengan kawan2. kawan2 yang sehati sejiwa dengan kita.


ermm.. sebenarnya tak ada banyak cerita ak diberitahu. aku tahu, blog ni agak membosankan sejak akhir2 ni. sebab aku sendiri rasa kebosanan dalam kehidupan aku. 


apa yang aku selalu cerita adalah hidup aku, life aku, hari2 yang aku lalui sahaja.


sangat bosan sebenarnya.




No comments: