Happy Cat Kaoani -->

Friday, December 16, 2011

Apa ada dengan semalam?





Assalamualaikum semua!


semalam saya tak update satu hapa pun. facebook pun saya tak update. last update malam semalam masa buat kerja dengan kawan saya. eh? dah kenapa aku asyik bersaya2 pulak ni kan? macam pelik je..hahaha. balik semua panggil diri sendiri aku, okeh??


semalam aku ada esemen dan presentation. jadi bertungkus lumus la buat esemen dan buat slide. aku tidur pukul 4 lebih bangun pukul 6 lebih. macam tak cukup masa. tapi sebenarnya kami pemalas nak buat awal2. ni la jadinya. buat kerja last minit jadi muka panda tak tidur malam jawapnya!


kawan aku tak tidur sebab dia buat bahagian dia dekat laptop aku ni. dia punya laptop rosak dan banyak virus. banyak gila. -.-''


presentationnya petang. pagi ada kuiz pulak. memang tak bersentuh la buku tu kalau petang ada presentation. redho je sebab malas baca. serabut kepala otak nak baca dua2. huuuuuuu


tapi petang tu aku tak present pun. sebab masa group aku present tu last group hari tu. dah pukul 5.30 petang. kelas puncak alam kalau dah pukul 5.30 petang sepatutnya dah kena balik. dah kena kunci pintu. tapi kami nak guna lagi habiskan semua yang tak ada masalah minggu ni. minggu depan ada satu group present sebab slide diorang hilang ditelan virus durjana. maka ada excuse la...


kami tak nak buat minggu depan sebab dah bersusah payah buat untuk semalam. jadi nak jugak present walau aku tak present pun. sebab start je irsyad dah cakap. potong separuh dari presentation. sebelum irsyad tu aku yang present sepatutnya tapi dah potong sebab budak2 ni dah penat, bosan dan mengantuk nak balik rumah. aku pun sama sebenarnya nak balik cepat. mengantok tahap gaban. hahahhaa


tu je apa yang berlaku semalam. sebab tu aku tak update. bizi. hujung2 sem ni kan memang la bizi dengan segala test dan presentation.. huuuuu



apa cerita korang pulak??







No comments: