Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, December 14, 2011

Rabu???







hujung sem ni aku tak boleh sangat jengah blog Che Mat Gebu ni sebab musababnya, hujung2 sem ni kekurangan wang yang melampau, maka makan sedap2 adalah jauh dari perkiraan kami. 


kalau awal2 sem bolehlah kau nak makan Kenny Rogers ke, Dominos ke, Subway ke, atau Pizza Hut. tapi hujung sem cari kedai paling murah sekali nak makan. gila sadis ayat! -.-'


makan megi hari, goreng telur hari2 sebab semua tu jimat. kalau nak makan dekat luar paling murah RM6 sekali dengan air. lainlah ada nasi makcik depan rumah tu, sekali beli campur air baru RM5. 5 ringgit tu kau dapat makan nasi + sayur + ayam + ikan. tahu? tahu tak itu adalah murah???? dah la sedapppp *_*


sekarang dekat bandar macam Shah Alam ni, mana nak dapat makanan sebegitu murah, betul tak? kena cari tempat yang murah jauh pulak kan. selalunya student suka makanan yang murah2 ni. eh, ke aku je?? sebab aku suka jimat. lagi murah lagi bagus. lagi banyak barang lain kau boleh beli. hahaa


tadi masa otw nak pergi kelas puncak alam, aku dengar la radio bercakap. sekali aku dengar radio cakap "Jasin, Terengganu" aku dah macam, eh? apesal jasin terenggau? jasin melaka la wehhh!!


aku tanya kawan aku yang duduk depan. kawan aku cakap "setiu la..bukan jasin" ceh! apesal aku dengar macam setiu??? ke aku yang pekak?? tak rasanya.. aku korek je telinga aku ni..hahaha


aku ni sik merapu2 je dalam blog, tak ada ilmiah langsung. bosan la blog kau ni hoi!!! *jerit kuat2 kat telinga empunya blog*


hahaha.. gila dah aku ni. malam ni aku nak study plus buat esemen sebab esok ada kuiz economy dan presentation marketing. kena buat report marketing sekali... huhuhuuuuu


tensen la aku. aku kalau tensen suka search video2 kucing comel2 buat penghilang tensen! huehue. 


meh tengok dengan aku meh!






comel kan kucing tuh?? heeeeeee




kbai! <3




 *inibukanvideolucah*




2 comments:

nuranne said...

Soo cute...tapi ekor dia pelik. Kena trim dekat pet salon kot.

Nour Eyza said...

ekor dia macam simba kn? hehehe.. comel..