Happy Cat Kaoani -->

Friday, December 16, 2011

Unfollowwww??





semalam aku tengok follower aku 231 tapi hari ni aku tengok follower aku 230?? eh?? ada orang unfollow aku  ke??





tatau la sape yang unfollow aku tuh.. malas aku nak melayan.. redho je laaaaa...hahaa




3 comments:

CT NoArIzAh ArIs said...

kekadang flower blogspot tu pun ada masalah gak.. pernah kena beberapa kali kat sy contohnya pagi tadi 300 malam kang dah 299 lak pastu esok 300 balik dan orang yg ke 300 tu ada balik gambarnya.

Kancilbiru said...

takpe, 1 pergi 10 mari...hehe

Nour Eyza said...

ooo.. memang macam tu ke kak?? tak tahu pulak la macam tu. kdg2 fb pun macam tu kan kak kan??